نحوه تمدید سرویس ها

زین پس مشتریان گرامی جهت تمدید هرگونه سرویس از ما شامل تمدید هاست و دامین، تمدید پشتیبانی، پنل پیامک و ... می توانند از بخش سرویس ها استفاده نمایید و دیگر نیاز نیست جهت تمدید تیکت زده شود. کافیست جهت تمدید مراحل  و نکات زیر را مطالعه نمایید.

لطفا تمام نکات زیر مطالعه شوند

  1. پس از لاگین در سایت ضابط گزینه سرویس ها (خدمات) را کلیک می نمایید تا به zabet.ir/service.php وارد شوید.
  2. در صفحه سرویس ها لیست تمام سرویس های قابل تمدیدی که از ما دریافت کرده اید مشاهده می نمایید
  3. تمدید سرویس ها به یکی از دو روش زیر انجام می شود.
  4. روش اول: با کلیک روی گزینه (1 ماه تمدید) وارد صفحه پرداخت فاکتور می شوید و بعد از افزایش موجودی خودکار سرویس تمدید می شود
  5. روش دوم: اگر موجودی دارید پس از کلیک روی (1 ماه تمدید) وارد صفحه پرداخت نمی شوید و همان لحظه سرویس تمدید می شود.
  6. بعد از تمدید با هر روش به صفحه سرویس ها مراجعه بفرمایید و تاریخ تمدید و تراکنش ها را با قبل مقایسه بفرمایید تا از تمدید مطمئن شوید.
  7. در صورتیکه تمدید بدرستی انجام شده باشد به تاریخ اعتبار سرویس اضافه می شود و یک تراکنش منفی در اعتبار کاربری ثبت می شود.
  8. اگر توسط روش اول موفق به تمدید نشدید از روش دوم تمدید استفاده نمایید.
  9. تعداد ماه برخی از سرویس ها بنا به دلایل مختلف تغییر می کند و تعداد ماهی که برای تمدید نوشته شده است قابل کاهش نیست.
  10. در صورت عدم تمدید حداقل ماه تمدید افزایش می یابد و مقدار افزایش تعداد ماه بستگی به سابقه قبلی دارد.
  11. طبق قوانین هاست در صورت تمایل به استفاده از سرویس تمدید ماهانه هاست باید قبل از انقضا پرداخت شود در غیر اینصورت امکان پذیر نیست.
  12. اگر سرویسی دارای گزینه (1 ماه تمدید) بود ولی مایل بودید آنرا 3 ماه تمدید کنید کافی است 3 بار روی آن کلیک نمایید.
  13. از طریق تیکت می توانید تعداد ماه سرویس مورد نظر خود را افزایش دهید ولی امکان کاهش نمی باشد.
  14.  
  15. در دو مرحله 7 روز قبل از انقضا و 1 روز قبل از انقضا ایمیل و پیامک جهت یادآوری ارسال می شود.
  16. اگر ایمیل یا پیامک تمدید سرویس را دریافت نمی کنید جهت پیگیری تیکت ارسال نمایید.
  17. اگر دریافت پیامک تبلیغاتی در سیم کارت خود را غیر فعال کردید پیامک یادآوری تمدید را دریافت نخواهید کرد.
  18. برای فعال سازی دریافت پیامک تبلیغاتی همراه اول عدد 2 را به 8999 و برای ایرانسل عدد 2 به 5005 ارسال نمایید.
  19. زین پس جهت تمدید سرویس ها وجه را به صورت کارت به کارت واریز نفرمایید و از قسمت پرداخت آنلاین سایت استفاده بفرمایید.
  20. در صورتیکه سرویس شما معلق (ساسپند) شده است بعد از تمدید منتظر باشید و از ارسال تیکت برای این موضوع خودداری فرمایید.
  21. تمدید ها دستی انجام می شود و اگر پس از 24 ساعت تغییری مشاهده نفرمودید جهت پیگیری می توانید تیکت ارسال بفرمایید.
  22. جهت تمدید از ارسال هرگونه تیکت خودداری بفرمایید و تنها مطابق این آموزش اقدام به تمدید نمایید.
1 دیدگاه

94/08/26 سه شنبه 02:48
[1] پارتیشن:

بسیار عالی بووووود احسنت به این تلاشی که واسه این مطالب میکنید..ممنونم ازتووون

SecImgSes



© هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب از لحاظ شرعی و قانونی غیر مجاز می باشد