
زین پس مشتریان گرامی جهت تمدید هرگونه سرویس از ما شامل تمدید هاست و دامین، تمدید پشتیبانی، پنل پیامک و ... می توانند از بخش سرویس ها استفاده نمایید و دیگر نیاز نیست جهت تمدید تیکت زده شود. کافیست جهت تمدید مراحل و نکات زیر را مطالعه نمایید.
لطفا تمام نکات زیر مطالعه شوند
- پس از لاگین در سایت ضابط گزینه سرویس ها (خدمات) را کلیک می نمایید تا به zabet.ir/service.php وارد شوید.
- در صفحه سرویس ها لیست تمام سرویس های قابل تمدیدی که از ما دریافت کرده اید مشاهده می نمایید
- تمدید سرویس ها به یکی از دو روش زیر انجام می شود.
- روش اول: با کلیک روی گزینه (1 ماه تمدید) وارد صفحه پرداخت فاکتور می شوید و بعد از افزایش موجودی خودکار سرویس تمدید می شود
- روش دوم: اگر موجودی دارید پس از کلیک روی (1 ماه تمدید) وارد صفحه پرداخت نمی شوید و همان لحظه سرویس تمدید می شود.
- بعد از تمدید با هر روش به صفحه سرویس ها مراجعه بفرمایید و تاریخ تمدید و تراکنش ها را با قبل مقایسه بفرمایید تا از تمدید مطمئن شوید.
- در صورتیکه تمدید بدرستی انجام شده باشد به تاریخ اعتبار سرویس اضافه می شود و یک تراکنش منفی در اعتبار کاربری ثبت می شود.
- اگر توسط روش اول موفق به تمدید نشدید از روش دوم تمدید استفاده نمایید.
- تعداد ماه برخی از سرویس ها بنا به دلایل مختلف تغییر می کند و تعداد ماهی که برای تمدید نوشته شده است قابل کاهش نیست.
- در صورت عدم تمدید حداقل ماه تمدید افزایش می یابد و مقدار افزایش تعداد ماه بستگی به سابقه قبلی دارد.
- طبق قوانین هاست در صورت تمایل به استفاده از سرویس تمدید ماهانه هاست باید قبل از انقضا پرداخت شود در غیر اینصورت امکان پذیر نیست.
- اگر سرویسی دارای گزینه (1 ماه تمدید) بود ولی مایل بودید آنرا 3 ماه تمدید کنید کافی است 3 بار روی آن کلیک نمایید.
- از طریق تیکت می توانید تعداد ماه سرویس مورد نظر خود را افزایش دهید ولی امکان کاهش نمی باشد.
-
- در دو مرحله 7 روز قبل از انقضا و 1 روز قبل از انقضا ایمیل و پیامک جهت یادآوری ارسال می شود.
- اگر ایمیل یا پیامک تمدید سرویس را دریافت نمی کنید جهت پیگیری تیکت ارسال نمایید.
- اگر دریافت پیامک تبلیغاتی در سیم کارت خود را غیر فعال کردید پیامک یادآوری تمدید را دریافت نخواهید کرد.
- برای فعال سازی دریافت پیامک تبلیغاتی همراه اول عدد 2 را به 8999 و برای ایرانسل عدد 2 به 5005 ارسال نمایید.
- زین پس جهت تمدید سرویس ها وجه را به صورت کارت به کارت واریز نفرمایید و از قسمت پرداخت آنلاین سایت استفاده بفرمایید.
- در صورتیکه سرویس شما معلق (ساسپند) شده است بعد از تمدید منتظر باشید و از ارسال تیکت برای این موضوع خودداری فرمایید.
- تمدید ها دستی انجام می شود و اگر پس از 24 ساعت تغییری مشاهده نفرمودید جهت پیگیری می توانید تیکت ارسال بفرمایید.
- جهت تمدید از ارسال هرگونه تیکت خودداری بفرمایید و تنها مطابق این آموزش اقدام به تمدید نمایید.