اطلاعات پشتیبانی

اطلاعات پشتیبانی در زمان تحویل سایت چگونه است؟
بعد از نصب سایت، پشتیبان اطلاعات ورود به مدیریت سایت شما را در قسمت اطلاعات پشتیبانی وارد می کند. در خط اول آدرس مدیریت سایت شما و در خط بعدی پسورد مدیریت است. یوزر مدیریت نیز همواره admin می باشد بنابراین نوشته نمی شود.

اطلاعات پشتیبانی در کجا نمایش داده می شود؟
این اطلاعات در زمان ارسال یا پاسخ به تیکت در بالای دکمه "ارسال تیکت" نمایش داده می شوند.

چگونه اطلاعات لاگین پشتیبانی را بروز نمایم؟
بعد از لاگین در سایت ضابط ابتدا روی ویرایش بخش کاربری کلیک بفرمایید. فیلد "توضیحات" موجود در "صفحه ویرایش بخش کاربری" محل بروز رسانی "اطلاعات لاگین پشتیبانی" می باشد. بهتر است پس از تحویل سایت وارد مدیریت سایت خود شوید و از مسیر مدیریت = کاربران = مدیر = ویرایش، پسورد مدیریت را تغییر دهید و سپس مطابق توضیح بالا در قسمت اطلاعات پشتیبانی پسورد مدیریت را بروز نمایید. کاربر و پشتیبان سایت موظف هستند در صورتیکه تغییری در اطلاعات بدهند در قسمت اطلاعات پشتیبانی نیز اعمال و بروز نمایند. دقت نمایید تنها زمانی نیاز است اطلاعات پشتیبانی را بروز نمایید که شخصا تغییری در آن داده باشید.

کاربرد اطلاعات لاگین پشتیبانی چیست؟
اطلاعات پشتیبانی در زمان پاسخ به تیکت برای شما و پشتیبان سایت شما نمایش داده می شود. پشتیبان در زمان پاسخ سئوال یا مشکل تیکت شما ممکن است به این اطلاعات نیاز پیدا کند. بنابراین با بروز نگه داشتن اطلاعات پشتیبانی دیگر نیاز نیست در هر دفعه ای که تیکت ارسال می کنید این اطلاعات را برای پشتیبان بفرستید. حتی گاهی ممکن است خود مدیر اطلاعات ورود به مدیریت سایت خود را فراموش کند که می تواند به این بخش مراجعه نماید.

نکات مهم

  1. تحت هیچ شرایط اطلاعات وارد شده شامل اطلاعات ورود به مدیریت و ... را در متن تیکت ارسال نفرمایید.
  2. عبارت admin قبل از پسورد مدیریت ذکر نشود زیرا همیشه باید پسورد admin نوشته شود.
  3. قبل از پسورد یا یوزر عباراتی مانند pass: و ... ذکر نشود و سعی شود به سبک فرمت نمونه اطلاعات وارد شود

سبک وارد کردن اطلاعات پشتیبانی چگونه باشد؟
دقیقا مانند زیر اطلاعات پشتیبانی را وارد نمایید توجه نمایید اطلاعات وارد شده تستی هستند و اطلاعات سایت شما در سبک مانند زیر و در محتوا متفاوت هستند.
http://yourdomain.com/Admin-xxxxxx
passadmin


test
test


http://1.1.1.1:2222/
userhost
passhost


توضیحاتی در مورد سبک فرمت نمونه اطلاعات پشتیبانی
بخش اول (اطلاعات ورود به مدیریت)
قسمت اول (سبز) فقط شامل آدرس کامل مدیریت و خط بعد پسورد admin باشد (عبارت admin ذکر نشود)

بخش دوم (اطلاعات یوزر و پسورد یک کاربر جهت تست پشتیبان)
در قسمت دوم (زرشکی) یوزر و پسورد یک کاربر ثبت نام شده در سایت خود را وارد می کنید. یوزر و پسورد مانند هم انتخاب شوند.

بخش سوم (اطلاعات لاگین به هاست مخصوص حالت دوم)
در قسمت سوم (آبی) رنگ که فقط مخصوص مشتریان حالت #2 است. نیاز است اطلاعات لاگین به هاست وارد شود.

مشتریان با چند سایت
مشتریانیکه چند سایت از ما خریداری کردند اطلاعات سایت های بعدی را به ترتیب زیر اطلاعات سایت قبلیشون وارد کنند و فقط "حتما" زمانیکه تیکت ارسال می کنند در متن تیکت اشاره نمایند مشکل مربوط به کدام دامین است.

2 دیدگاه

93/04/15 يكشنبه 17:24
[2] سلمان تاجی پور:

کار جالبی بود ممنون
93/03/18 يكشنبه 08:14
[1] ایرج رضایی:

سلام مثل همیشه یک ایده جدید ... واقعا کاربردی و لازم بود این کار ، دستتون درد نکنه موفق و پیروز باشید

SecImgSes



© هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب از لحاظ شرعی و قانونی غیر مجاز می باشد