با استفاده از پلن های نمایندگی هاست لینوکس ایران ضابط می توانید از همین امروز شما نیز فروشنده هاست باشید با این تفاوت در نمایندگی هاست بر خلاف سرور مجازی و اختصاصی هزینه و تخصص زیادی را لازم ندارد و هیچ استرسی بابت قطع شدن سرور نخواهید. برای خرید سرویس نمایندگی هاست نیاز است شرایط و ضوابط ما پذیرفته و اجرا شود.
تعرفه های ریسلرهاست لینوکس ایران ضابط
01 = فضا: 3 گیگابایت | پهنای باند ماهیانه: 30 گیگابایت | تعداد سایت: 30 | ماهیانه : تماس بگیرید.
02 = فضا: 5 گیگابایت | پهنای باند ماهیانه: 50 گیگابایت | تعداد سایت: 50 | ماهیانه : تماس بگیرید
03 = فضا: 10 گیگابایت | پهنای باند ماهیانه: 100 گیگابایت | تعداد سایت: 100 | ماهیانه : تماس بگیرید
04 = فضا: 20 گیگابایت | پهنای باند ماهیانه: 200 گیگابایت | تعداد سایت: 200 | ماهیانه : تماس بگیرید
کنترل پنل: دایرکت ادمین
برای اطلاعات بیشتر یا خرید از طریق فرم تماس با ما اقدام فرمایید.
سوالات پرتکرار در مورد نمایندگی هاست
1) دریافت نمایندگی هاست لینوکس به تخصص خاصی نیاز دارد؟
نیاز به هیچ گونه تخصصی به غیر از آشنایی به دایرکت ادمین نیست و اگر سئوالی هم بود از طریق پشتیبانی پاسخ داده می شود
2) منظور از تعداد سایت چیست؟
هر نماینده تنها می تواند به تعداد سایت محدود شده اکانت ایجاد نماید و سایت بفروشد.
3) امکان ارتقاء نمایندگی هاست لینوکس به شماره بالاتر در هر زمان وجود دارد؟
بله فرقی ندارد مانند ارتقا هاست، پلن نمایندگی می تواند در هر زمان ارتقا یابد.
4) پشتیبانی مورد نیاز برای نمایندگان ( آموزش و سوال و . . . ) وجود دارد ؟
بله ما هر خدماتی و محصولی که داریم برای آن نیز پشتیبانی نیز داریم، بدون پشتیبانی خریدار به مشکل می خورد.
5) در صورتی که مشکلی به وجود آید که از دسترس نماینده خارج باشد ، پشتیبانی و همکاری لازم را خواهید داشت؟
فایده اصلی نمایندگی هاست به جای خرید سرور مجازی غیر از اینکه هزینه ها کاهش می باید این است که شما تمام مسائل فنی مدیریت هاست به عهده ما خواهد بود. در واقع بیشترین مشکلات دارندگان سرور این است که سرور به هزاران دلیل ممکن است از کار بیافتد یا حتی هک شود. بنابراین وقت گیر ترین و فنی ترین قسمت مدیریت سرور به عهده ما است.
6) امکان نصب هر اسکریپتی بر روی هاست وجود دارد؟
خیر، اسکریپت هایی که برای سرور مشکل ایجاد می کنند یا قوانین و نکات مهم هاستینگ را نقض می کنند ممنوع است. هر نماینده باید به مشتری های خود این نکات را تاکید کند و در صورت مشاهده قبل از ما از ادامه فعالیت کاربران خطا کار جلوگیری کند.