
قبل از هرگونه پرداخت هزینه مطالعه و پذیریش قوانین (شرایط و ضوابط) الزامی است و پرداخت هرگونه وجه به ما به منزله مطالعه کامل و پذیریش تمام قوانین موجود در این صفحه می باشد.
نکات مهم
- پشتیبانی تنها آنلاین است و پشتیبانی تلفنی نیازمند خرید بسته پشتیبانی تلفنی است
- پشتیبانی و گارانتی برای سه ماه رایگان است و پس از آن باید همواره و بدون وقفه تمدید شود.
- زمان بروز مشکل در صورتیکه گارانتی فعال نداشته باشید متاسفانه هیچ همکاری حتی با هزینه بالاتر انجام نخواهد شد.
خرید و امور مالی در کلیه خدمات
- اگر سایت تحویل مشتری نشده باشد (ارائه پسورد یا نصب روی هاست) ۷ روز ضمانت برگشت وجه وجود دارد.
- پس از "تحویل" سایت یا خدمات هزینه پرداخت شده تحت هیچ شرایطی قابل برگشت نیست.
- بعد از اعلام هزینه در صورتیکه تغییری در سفارش اضافه شود نیاز به برآورد هزینه جداگانه است.
- هرگونه هزینه اعلام شده حداکثر تا ۳۰ روز اعتبار دارد و بعد از آن نیازمند استعلام مجدد است.
- هزینه های ما ممکن است بعد از مدتی تغییر پیدا کنند و هیچ تضمینی بابت میزان بالا یا پایین رفتن آن وجود ندارد.
پشتیبانی و گارانتی
پشتیبانی و گارانتی شامل رفع مشکل فنی سایت (باگ)، پاسخ به سئوالات از طریق تیکت یا واتسپ، امکان سفارش تغییر یا آپگرید و رفع مشکل در صورت عدم پشتیبانی کدهای قدیمی در بروزرسانی سرور می باشد. پشتیبانی تنها آنلاین است و پشتیبانی تلفنی نیازمند خرید بسته پشتیبانی تلفنی است که هزینه و شرایط آن جداگانه است. سفارش تغییرات یا آپگرید هزینه مستقل دارد ولی سفارشات تنها به کاربرانی که دوره پشتیبانی را تمدید کردند تعلق خواهد گرفت. رعایت قوانین پشتیبانی الزامی است و در صورت عدم رعایت قوانین پشتیبانی غیر فعال و غیر قابل تمدید خواهد شد.
تمدید پشتیبانی و گارانتی
پشتیبانی و گارانتی برای سه ماه رایگان است و پس از آن باید همواره و بدون وقفه تمدید شود. مانند هر چیز دیگری مثل خودرو گارانتی قبل از مشکل باید تمدید شود. حتی اگر استفادهای از سایت ندارید، هیچ سوالی از پشتیبان ندارید یا مشکلی در سایت مشاهده نمی شود باید گارانتی تمدید شود تا اگر مشکلی مانند قدیمی شدن تکنولوژی برنامه نویسی سایت یا مشکلات امنیتی برای آن پیش بیاید مشکل توسط ما رفع شود. در صورت عدم تمدید گارانتی و پس از پایان گارانتی هیچ مسئولیتی در قبال سایت شما وجود نخواهد داشت و دیگر امکان تمدید آن فراهم نخواهد بود. زمان بروز مشکل در صورتیکه گارانتی فعال نداشته باشید متاسفانه هیچ همکاری حتی با هزینه بالاتر انجام نخواهد شد.
قوانین ارسال تیکت پشتیبانی
به دلیل حجم بالای تیکت ها لطفا این قوانین را رعایت نمایید تا در خدمات ما برای سایر مشتریان خللی وارد نشود
- برای سئوالاتی که نیاز به برنامه نویسی نیست می توانید از واتساپ یا چت آنلاین خود سایت استفاده نمایید.
- پشتیبانی ما تلفنی نیست بنابراین برای سئوالات خود از تماس تلفنی استفاده نفرمایید.
- لطفا قبل از سئوال مقالات تب آموزش که از روی سئوالات پرتکرار نوشته شده مطالعه شوند.
- لطفا اطلاعات ورود به مدیریت یا هاست را در صورت تغییر در زمان ارسال تیکت٬ اطلاع دهید.
- شرح مشکل حتما باید شامل یک مثال از آدرس صفحه (url) مشکل دار یا مورد نظر باشد.
- برای هر موضوع از تیکت جدید و مستقل استفاده شود و چند موضوع در یک تیکت ارسال نشود.
- اگر امکان ارسال هر موضوع در تیکت مستقل نبود موضوعات شماره گذاری شود.
- در تیکت سفارش تنها اشکالات یا تایید انجام سفارش ارسال شود و سئوال از تیکت جدید ارسال شود.
- درصورتیکه موضوع حل نشده است لطفا در همان تیکت پاسخ دهید.
- پشتیبانی فقط به یک نفر و اکانتی که مشتری توسط آن خرید انجام داده ارائه می شود.
- برای پشتیبانی هرگونه خدمات ما مانند پنل SMS تنها از تیکت سایت ضابط استفاده شود.
- در صورت اشاره به یک تیکت فقط شماره تیکت (اولین شماره تیکت) قید شوند و متن تیکت قبلی کپی نشود.
- پاسخ به تیکت باید به صورت متنی داخل تیکت باشد و از ضمیمه کردن پاسخ در فایل ورد خودداری شود.
- لطفا متن تیکت کاملا خلاصه، رسمی و به صورت فارسی ارسال شود.
- درصورتیکه بواسطه تغییرات مشتری (مثلا حذف قالب) اشکالی ایجاد شود٬ هزینه به عهده مشتری است.
- زمان مورد نیاز برای پاسخ به هر تیکت متفاوت است لذا در هر صورت منتظر پاسخ باشید.
- پاسخ به یک تیکت ممکن است تا ۷ روز کاری بعد از آخرین پاسخ به تیکت طول بکشد.
- همواره تلاش برای پاسخ به تیکت ها و پیغام ها در سریعترین زمان ممکن است ولی تعهد ما ۷ روز می باشد.
- هرگونه توهین٬ تهمت٬ تهدید یا بی احترامی به باعث لغو کامل خدمات و پشتیبانی می شود.
- هرگونه گفتار کنایه آمیز یا مانند این تنها باعث می شود کاهش کیفیت پشتیبانی خواهد شد.
- لطفا جهت تشکر به تیکت پاسخ داده نشود. جهت تشکر می توانید به صفحه نظرات مشتریان مراجعه بفرمایید.
- در صورت تغییر مدیر سایت یا فروش سایت به غیر٬ نیازمند پرداخت هزینه انتقال مالکیت است.
لزوم بررسی قبل از خرید
سایت ساز ضابط امکانات و شرایطی غیر از آنچه در "نسخه دمو" و "همین صفحه " مشخص شده است ندارد و با همین امکانات و خدمات مشخص قیمت گذاری می شود، اگر نیاز به قابلیت خاصی دارید و از وجود آن در سایت ساز مطمئن نیستید حتما قبل از خرید سئوال بفرمایید.
سفارش تغییرات دلخواه در سایت ساز
- لطفا ابتدا تغییرات استعلام شود. در صورت تمایل هزینه واریز شود تا سفارش در لیست نوبت قرار گیرد.
- اگر زمان دقیق انجام کار برایتان مهم است زمان مورد نظر را قید نمایید زیرا در هزینه تاثیر گذار می باشد.
- تمام تغییرات سفارش داده شده به نسخه بعدی اضافه می شود و تغییر اختصاصی هزینه متفاوت خواهد داشت.
- تنها به متن تیکت نهایی سفارش استناد می شود و توافق تلفنی (غیر مکتوب) یا در تیکت غیر تیکت نهایی قابل استناد نیست.
- حتی کوچکترین جزئیات باید در متن تیکت نهایی موجود باشد اگر کاستی وجود دارد حتما قبل از پرداخت آنرا اصلاح نمایید.
- قالب آن قسمت از سایت است که در تمام صفحات تکرار می شود. با تغییر قالب امکانات یا محتوای داخلی صغحات تفاوتی نمی کند.
انواع شرایط فروش سایت ساز
سایت ساز به 3 حالت مختلف بفروش می رسد و قیمت و شرایط هر حالت متفاوت است.
شرایط کلی CMS سایت ساز (تمام حالت فروش)
- سایت ساز تنها رو یک دامین و یک پسوند دیگر از همان دامنه نصب می شود.
- هرگونه استفاده از سایت یا فایل های تحویل داده در دامنه دیگر قابل پیگرد قضایی می باشد.
- در صورت تمایل فروش سایت به غیر حتما باید اطلاع کتبی (تیکت) برای ما ارسال گردد.
- با پرداخت مابه تفاوت امکان تبدیل به حالت فروش بالاتر امکان پذیر است ولی به حالت پایین امکان پذیر نیست.
- هزینه ثبت دامین یا هاست جدا از هزینه طراحی سایت محاسبه می شود.
- انتقال پشتیبانی به شخص دیگر تنها با پرداخت هزینه انتقال مالکیت امکان پذیر است.
- مشتری بعد از خرید اول و در خرید یا معرفی بعدی پورسانت / تخفیف دریافت می کند.
- در صورت استفاده از هاست ضابط هزینه هاست ماه اول رایگان است.
- برای خرید پلاگین جدید٬ ابتدا باید هزینه آپگرید پرداخت شود.
- سایت ساز مدام در حال توسعه و بهتر شدن است و با پرداخت هزینه امکان آپگرید به نسخه جدید وجود دارد.
- اگر بخواهید در آینده سایت را توسط تیم خود دوباره نویسی نمایید امکان استفاده از دیتابیس و تصاویر وجود دارد.
- غیر از حالت سوم فایل های برنامه نویسی اپن سورس نیستند و رمزگذاری می شود.
- مسئولیت بک آپ گیری در تمام حالت ها به عهده مشتری می باشد.
- کاربر موظف است حداقل هر ۳ ماه یکبار از سایت خود بک آپ (دیتابیس و تصاویر) گرفته و دانلود نماید.
- حذف کپی رایت با پرداخت هزینه حذف کپی رایت امکان پذیر است.
- در صورت عدم خرید کپی رایت٬ حذف یا مخفی سازی لینک تولیدکننده موجب باطل شدن لایسنس و پشتیبانی می شود.
- لطفا پسورد پیش فرض مدیریت را بعد از تحویل سایت تغییر دهید.
حالت اول #1 نصب روی سرور ما بدون ارائه پسورد هاست
حالت ۱ مناسب افرادی که تمایل به کاهش هزینه دارند یا با هاست آشنایی ندارند می باشد.
- در حالت #1 سایت تنها روی هاست ضابط نصب می شود و پسورد هاست نزد پشتیبان محفوظ است.
- امکان تبدیل به حالت ۲ یا ۳ در هر زمان با پرداخت هزینه ما به تفاوت وجود دارد.
- امکان استفاده از تخفیف یا پرداخت اقساط یا اجاره سایت وجود دارد.
- امکان بک آپ گیری از دیتابیس سایت و تصاویر آپلود شده (غیر از فایل برنامه نویسی) وجود دارد.
- افزودن ایمیل توسط پشتیبان انجام می شود و امکان تغییر پسورد و.. در وب میل موجود است.
- امکان نصب اسکریپت دیگری روی هاست سایت ساز وجود ندارد.
- سایت ساز می تواند روی ساب دامینی که دامنه اصلی آن در هاست دیگر وجود دارد نصب شود.
- در صورت عدم تمدید هاست اطلاعات سایت از بین میرود و نصب مجدد نیازمند هزینه است.
- در صورت نیاز به آپلود فایل در هاست از طریق تیکت هماهنگی انجام می شود.
- امکان تغییر دامنه تنها با پرداخت هزینه انتقال دامین امکان پذیر است.
- معمولا هر سال سایت های حالت ۱ (دارای پشتیبانی) به صورت رایگان آپگرید می شوند.
- هزینه پشتیبانی سال های بعد کمتر از حالت دوم می باشد.
حالت دوم #2 نصب روی هاست مشتری یا ما با ارائه پسورد
معمولا افرادی که دانش بیشتری در کار با هاست دارند از این روش استفاده می کنند.
- هاست باید لینوکس٬ پنل دایرکت یا سی پنل، سورس گاردین (آخرین نسخه)، Apache باشد.
- نسخه PHP سرور یا هاست مشتری باید نسخه متداول و بروز باشد.
- برای اطمینان بیشتر قبل از خرید سایت ساز اطلاعات هاست خود را ارسال نمایید تا بررسی شود.
- نمایش warning و notice در هاست به صورت پیش فرض غیر فعال باشند.
- امکان استفاده از هاست ضابط با ارائه پسورد هاست به مشتری وجود دارد.
- اقساط، تغییر دامنه و تبدیل به حالت ۱ امکان پذیر نیست.
- امکان تبدیل به حالت ۳ در هر زمان وجود دارد.
- هزینه پشتیبانی دوبرابر حالت ۱ می باشد.
- پس از ارائه رمز هاست کاربر موظف است فول بک آپ تهیه و روی یارانه خود ذخیره کند.
- فایل های دلخواه کاربرحتما باید در پوشه ZImage آپلود شود و در روت فایلی آپلود نشود.
- تعهدی بابت امنیت به دلیل دسترسی افراد غیر به فایل ها و هاست نخواهیم داشت.
- هرگونه دستکاری در دیتابیس و فایل ها بدون هماهنگی ما منجر به لغو پشتیبانی می شود.
- در صورت استفاده از SSL ٬ OpenSSL فعال باشد.
حالت سوم #3 تحویل با سورس
- تمام شرایط کلی و حالت دوم #2 را شامل می شود.
- نیازمند قرارداد کتبی می باشد.
- فایل های به صورت کد باز (Open Source) تحویل داده می شود.
- مشتری حق فروش یا نصب روی دامنه دیگر را ندارد.
- هزینه پشتیبانی دوبرابر حالت 2 می باشد.
- هزینه سایت ساز ۱۰ برابر حالت دوم است.
قوانین هاست
در صورت استفاده از سرور هاست ضابط نیاز است قوانین هاست پذیرفته و رعایت شود.
- تمدید هاست باید قبل از تاریخ انقضا انجام شود و در صورت عدم تمدید سایت ساسپند می شود.
- در صورتیکه هاست با تاخیر تمدید شود هزینه روز هایی که سایت ساسپند هست باید پرداخت شود.
- پهنای باند ماهانه می باشد و مصرف ماه قبل در شروع هر ماه میلادی صفر می شود.
- اطلاعات سایت های تمدید نشده حداکثر یک ماه نگهداری می شود و بعد از آن ممکن احتمالا حذف میشود.
- از سایت ها خودکار بک آپ گرفته می شود اما مسئولیت پشتیبان گیری به عهده کاربر می باشد.
- سایت با مصرف منابع بالا در مرحله اول باید از هاست پرمصرف و سپس سرور مجازی استفاده نمایند.
- هاست پرمصرف حد فاصل هاست اشتراکی و سرور مجازی است و هزینه آن نسبت به هاست اشتراکی دوبرابر است.
- ارسال هر گونه ایمیل گروهی (اسپم) ممنوع است و در صورت مشاهده سایت ساسپند می شود.
- حداکثر تعداد مجاز ارسال ایمیل در هر ساعت 30 هر روز 300 ایمیل می باشد.
- ارتقا به پلن بالاتر با پرداخت مابه تفاوت در هر لحظه امکان پذیر است.