انتخاب مشتریان نمونه و مشتریان وفادار
همواره سعی ما در تمام مراحل ارائه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی بوده است. در این بین مشتریان به مرور زیاد تر می شوند و سرویس دهی به آن ها مشکل تر می شود. به همین دلیل ضروری می شود قوانینی برای بهبود سرعت پشتیبانی اجرا شود تا از کیفیت کار هیچگاه کاسته نشود. برای مثال یکی از این قوانین این است که تیکت های پشتیبانی فینگلیش ارسال نشود. تجربه نشان داده است که اکثر مشتریان این نکات را بخوبی رعایت می کنند. این امر باعث شده است بتوانیم با کیفیت بهتری به پشتیبانی از سایت های مشتریان خود بپردازیم. با سیستم انتخاب مشتریان نمونه می توانیم تمام ارتباطات مشتریان را ثبت کنیم و در هر زمان که نیاز شد مشتریان نمونه را تشویق کنیم.
عواملی که باعث افزایش یا کاهش امتیاز مشتریان گرامی می شود
عدم رعایت هر یک از نکات راهنمای ارسال فرم پشتیبانی: 10 امتیاز منفی
کمال همکاری و رعایت حداکثری احترام: 5 امتیاز مثبت
لایک در فیس یوک، مثبت در گوگل پلاس: 5 امتیاز مثبت
ارسال تقدیرنامه پشتیبانی: 20 امتیاز مثبت
تمدید هاست زودتر از موعد انقضا: 10 امتیاز مثبت
سفارش تغییرات و هرگونه تراز مالی بیشتر: 10 امتیاز مثبت
ارسال پیشنهادات سازنده: 5 امتیاز مثبت
شرکت در نظر سنجی ها: 10 امتیاز مثبت
در زمان ثبت امتیاز منفی یا مثبت به مشتری پیغامی ارسال نمی شود.