ویژگی های آگهی و تاثیر آن ها ویژگی های آگهی و تاثیر آن ها
الگوریتم ترتیب چیدمان آگهی ها در صفحه اول به صورتی است که تمام آگهی های یکسان بصورت تصادفی چیدمان میشوند تا حق کسی ضایع نشود.
شیوه انحصاری تمدید آگهی ها شیوه انحصاری تمدید آگهی ها
در سیستم های قدیمی مدیریت آگهی زمانیکه کاربر آگهی یک ماهه دهد حتی برای یک روز تمدید آگهی باید مجددا هزینه قابلیت های ویژه پرداخت شود.
آیا سایت های تبلیغاتی به درآمدزایی می رسند؟ آیا سایت های تبلیغاتی به درآمدزایی می رسند؟
چگونه یک سایت تبلیغاتی به درآمد زایی برسد و چگونه سایت تبلیغاتی با درآمد خوب داشته باشیم؟!
راهنمای تایید آگهی ها راهنمای تایید آگهی ها
یک وظیفه اصلی مدیر سایت های تبلیغاتی عدم تایید یا اصلاح آگهی های مشکل دار می باشد، مدیرانی موفقند که آگهی های با کیفیت تری را تایید می کنند
تشخیص آگهی های مشابه تشخیص آگهی های مشابه
متاسفانه برخی آگهی دهندگان از رایگان بودن امکان ارسال آگهی سوء استفاده می کنند و آگهی های تقریبا تکراری و بسیار مشابه ارسال می کنند
شیوه انحصاری تعرفه آگهی ها شیوه انحصاری تعرفه آگهی ها
در اکثر سیستم های مدیریت آگهی ایرانی روش نامناسبی برای انتخاب نوع آگهی وجود دارد یعنی ارسال آگهی تنها منوط به چند نوع آگهی است.
آگهی منقضی شده آگهی منقضی شده
وقتی یک آگهی منقضی می شود یک تفاوت هایی با آگهی های معمولی منقضی نشده باید داشته باشند، در سیستم ضابط این دو دسته قابل تفکیک است