پرینت

انواع شیوه تمدید آگهی

تعرفه آگهی

در اکثر سیستم های مدیریت آگهی ایرانی روش نامناسبی برای انتخاب نوع آگهی وجود دارد.
یعنی ارسال آگهی تنها منوط به چند نوع آگهی است، مانند آگهی رایگان و آگهی ویژه و نهایتا چند مورد دیگر

اما در پلاگین مدیریت آگهی سیستم ضابط تعرفه هر ویژگی آگهی جداگانه تعریف می شود.
با این روش مدیر قادر است
1- هزاران حالت مختلف برای ثبت آگهی برای آگهی دهنده فراهم کند.
2- بر حسب نیاز کاربران یا افزایش بازدید ها و ... حالت های مختلف تغییر کنند.
قابلیت هایی مانند
تعداد روز آگهی، تعداد روز تمدید، تعداد ستاره، لینک، ویژه، نمایش فرم تماس با آگهی دهنده، تصاویر رایگان، تصاویر غیر رایگان، نمایش در صفحه و ...
بنابراین مانند حالت قدیمی سیستم های ایرانی آگهی ارسال آگهی تنها محدود به چند نوع آگهی رایگان، غیر رایگان و ستاره دار نمی شود.
یک مدیر خلاق می تواند هزاران حالت مختلف را امتحان کند تا بررسی کند کدام حالت برای سایت وی بهتر جواب می دهد.
برای مثال یک مدیر می تواند شرایط زیر را تعیین کند:
هر آگهی شامل 2 تصویر رایگان، 3 تصویر غیر رایگان با
هزینه هر عکس N تومان، هر ستاره N تومان، لینک در آگهی N تومان، ویژه N تومان و ....
هر تعرفه ای که برابر با صفر بشود رایگان خواهد شد.

در اینجا آگهی دهنده حساب می کند اگر نیاز دارد که آگهی اش لینک دار باشد
فقط هزینه لینک را پرداخت کند و لازم نیست مانند سیستم های قدیمی کل هزینه آگهی ویژه را انتخاب کند.
اگر می خواهد آگهی ستاره دارد باشد فقط هزینه ستاره و .. را بر حسب نیاز پرداخت می کند.
همینطور مدیر برای مثال وقتی می بیند آگهی دهنده ها برای لینک آگهی هزینه پرداخت نمی کنند می تواند هزینه ثبت لینک را کاهش می دهد.

اما در حالت قدیمی سیستم های ایرانی یا آگهی دهند باید آگهی رایگان بدهد یا غیر رایگان که شرایط این آگهی ها همه ثابت هستند.
نه مدیر می تواند حالت های اختصاصی خود را تغییر بدهد نه دست آگهی دهنده برای انتخاب حالت مورد نیازش باز است.

2 دیدگاه

90/12/28 يكشنبه 18:08
[2] مديريت سايت آگهي ويژه:

با تشكر از زحمات شما
90/11/18 سه شنبه 09:40
[1] همکلاسی:

سلام موافقم با تشکر : مدیریت سایت کالانیاز

SecImgSes




طراحی سایت ضابط ۱۳۸۴-۱۳۹۷